Det finns flera och bättre

Tycker verkligen synd om denna blogg, om jag inte har något att göra eller jag är ensam då skriver jag några rader och sen är det bra. Efter middagen cyklade jag och älskling upp till coop och köpte lite gott som vi skulle ha till filmen, transporter 3. Min underbara va så snäll så han gick in i sängen och la sig och sov -.- , slängde mig på honom och pussade lite och här sitter man nu. Han totaldäckade.
Imorgon ska jag ta mig i kragen och ge mig faa-an på att jag ska ta det lungt hemma med älskling bara. Så jag har redan bestämt med älskling och min mamma att vi ska vara där imorgon, så nu finns det ingen återvändo. Nu måste jag kissa och sen gå och lägga mig. En dag imorgon också.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

Cheeka in min nya blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback