Grönt är skönt, gult är fult

Nu är jag hem kommen till skogen, alldeles perfekt nu när man är sjuk. Ska man vara isolred så ska de vara rejält. Jag inte så stor lust att vara hemma, sjuk. Känner mig som en 90år gammal gubbe med fel på lederna, oj vad det gör ont när jag lyfter lite tunga saker eller hastigt. Imorgon blir ska jag inte ens lyfta ett ben ur sängen och pilla i mig så mycket alvedon som jag bara kan. Måste ta något att äta nu, hörs senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yojjo

krya på dig! <3

Postat av: ALICIA

ja men vi kan ju vara sjuka tillsammans då ju! inte kul alls... men jag har troligtvis inte influensa iaf :) bara vanlig förkylning! lyckoooos mig :)men somsagt krya på dig! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback