Här va det livat i holken

Här är man, ute i skogen och häckar.. Kom hem för ett tag sen, inte direkt sugen på att dra mig till sängen men är nog så förbannat tvungen att göra det. Kvällen isig har varit rolig men kall! Det är inte direkt sommarvärme ute om kvällarna. Vid minnesplatsen var det sig likt, bytte ut ljus och städade utan dom gamla ljusen. Kan fortfarande inte förstå, när kommer du tillbaka? - Imorgon hade jag planer på att dra mig till täby C och hämta min kära mobil. Hoppas den håller nu bara.. Ska försöka slita med jimmy dit, gillar inte att åka själv. Fan ta mobil leverantören om han/dom säger att det inte gick att fixa eller att det är jag som har gjort något med den. Det har jag verkligen inte.. Mobilen kanske inte håller för att lyssna på musik?! Nej gott folk, nu ska jag klia ut till min stuga.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback