I min rosa hellikopter..

Det är alltid lika tråkigt att vara hemma iaf när man inte har någon ork eller lust till att göra något. Datorn eller tven är väl det två alternativen och sängen såklart. Om ett tag kommer mamma eller kenta hem, wiho! Sällskap, äntligen! Jag börjar känna lite i örat, det bulltar och gör ont. Fuck! Jag vill inte få öroninflammation (igen). Ont i huvudet har jag haft nu konstant sen i söndags (?). Jaja, det är väl bara att bita ihop och försöka bli frisk. Förlåt om jag bara klagar hela tiden just nu. Känner det själv att varje inlägg är det bara negativt i. Men vafan, hallå? Vad finns det som är så positivt när man är sjuk?! Jag älskar Jonathan, det är positivit i vått och torrt!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback