Inget är sig andra likt

Ingen skola för mig idag inte, faa-an då! Vaknade upp imorse och kände det här är inte bra. Är dunder sjuk. Feber,hostar,snorig och ont i hela kroppen. Ingen aning när jag blev placerad i sängen igår, tidigt var det. Det är bara så sjukt jobbigt att skriva detta inlägg, min kropp är så mör. Älskling jobbar inte idag, men han är på gillinge och gör riskettan. Han kommer tillbaka till lunch och förhoppningsvis är jag kvar om jag inte blivit dåligare då ska mamma köra hem mig. Vi hade egentligen bestämt att gå ner på stan och titta på runnigskor, träningsskor. Som jag mår nu lär det  inte bli någon träning för min del denna vecka. Nu ska jag trycka i mig alvedon och försöka vila lite.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback