Du kan vara snurrig!

Sådär ja! Idag känns det som om jag har vart land och rike runt.. Men i själva verket har jag bara vart en snabbis i barkaby för att hämta jonatahans kamera som har varit på lagning i sisådär 1månad (?!) och sen hem till jonathans bror och hälsade på. Riktigt trevligt!
Så imorgon blir det middag,dricka lite och spela spel med jonathans bror, jonathan själv och sara :) åh, jag längtar! Det va ett tag sen vi gjorde något tillsammans, så jag är nöjd haha!
Ikväll ska jag väl inte göra så mycket, kanske plugga lite om jag har tur. Ut en stund med vännerna, känner att det behövs. Rensa tankarna lite från allt!
Men nu hade jag tänk dra mig här ifrån en stund, det kommer mer, jag lovar!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback