Ej registrerat

Well.. Här är jag igen och tyvärr så är jag ganska irriterad, så nu får det bli ett sånt där tråkigt inlägg.
Jag och jonathan gick upp vid 7, gick in till mamma och kenta. Gjorde oss i ordning, satte oss i bilen och drog in till gymmet. Jag försökte få i mig en nutrilett(?!) men tyvärr tog det bara emot. Jag sitter och hulkar såhär långt efter, usch det va så äckligt! Till lunch ska jag testa med mjölk =) och jag hoppas det är godare. Vill tyvärr inte kasta så mycket pengar i sjön.
Haha, det kommer mer. När vi kom till gymmet gick vi till där man registrerar in sig, nej då då funkar inte mitt kort?! Det va ingen som sa när jag köpte det.. Vi får hjälp av en tant där, hon säger att min medlems kostnad INTE är betald.. Jag fattade ingenting, så jag bad jonathan köra hem mig. För jag tänker inte betala 100 för ca 1månad, nej tack!!
Det verkar inte vara min dag idag, vad kommer näst?
Jonathan stannade hemma han också, han blev väl också lite tagen på sängen. Okej, om jag skulle vetat om det. Då hade jag betalt in den där summan i januari, men nu är det februari och mitt kort går ut i mars. Inte okej att betala då tycker jag.
Menmen inget att tjata om.. När vi kom hem till jonathan gick han raka spåret in i deras källare och tog fram alla hans gym saker, så här kommer jag inte undan.. Om det inte går på gymmet, går det hemma!
Det är GRATIS också!? Jag älskart!

Snart rusar väl jonathan in här, så ska göra mig klar för träning!


- Glömde och säga att jag älskar jonathan mest av allt!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback