Hi, my name is Boxxy!

Sagt och gjort, jag drog till min faster under eftermiddagen/kvällen. Fick med mig min lillebror en stund hem till henne. Kom insladdandes in på gården, där tutade jag och hade mig. Ingen visste att jag skulle komma och vilken bil jag har! Vi togs med storm, blev väldigt glada miner och det va kul. Hade inte träffat halva gänget som var där sen jag fyllde 18 och det är snart 1år?!
Timmarna drog iväg, vädret likaså. Det var storm när jag åkte hem, såg inte långt framför bilen. Jag kom hem till jonte efter om och men. Diket var min bästa kompis kändes det som, men jag klarade mig!
Hemma hos jonte så fixade jag mig och öppnade en cider, där var det igång! Igår var det Jonathans tur att köra, så han skjutsade hem mig till Mårten där gänget va samlat. Efter någon timme drgo vi vidare på raggarfest, jag var väldigt tveksam i början men det vart roligare och roligare. Men som sagt, jag och gabriel ångrade oss. Båda två ville ut och köra istället.
Kvällen slutade tidigt och inte många cider, så imorse vaknade jag pigg men inte fräsch. Min kropp kändes tung, äcklig och ja inte fräsch helt enkelt!
Nu sitter man här ny duschad och ska snart kila till Danne och spela sällskaps spel och sen kanske träffa en annan vänn. Det beror på (:

Ska kila,

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback