If we ever meet again

Min kropp känns sådär konstig. Vaknade upp och kände mig sliten, ingen ork och bakis? Men om jag inte minns fel så va det jag som körde runt på fylleskallarna, haha. Det blev sent igår, strul hit och dit. Men upp med tuppen skulle jag, jag hade lovat älsklingen att köra honom till jobbet. Så för min del har det inte blivit många timmars sömn. Idag kanske det är min tur att slå till på alkoholen (:
Folket ska på raggarfest idag, men det är inte jag såååå sugen på att dra till. Bolaget ska jag och en vänn dra till snart, så jag har ifall att.
Under eftermiddagen ska jag åka till min faster, hon har nämligen fyllt 50 nu i veckan, till henne ska jag köpa något fint om ett tag också.
Nu måste jag vila ögonen!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback