Im a love doctor

FY! jag är så dålig på att blogga, det är inte det vikigaste precis haha. Självklart ska bloggen fixas till så jag är nöjd. Men som sagt, jag har inte haft ork eller lust att skriva eller fixa med bloggen.
Nu ska jag se om jag kommer ihåg allt från helgen,

Fredag, hade som sagt skrivning då och det gick inte så bra! Men tar det nästa gång.. När jag landade igen i Norrtälje hämtade jonathan upp mig så drog vi hem till hans bror och c/o. Där blev det middag, tacos! Hur gott som hellst. Jag hade planer på att dricka, men drickan som jag skulle ha va tyvärr inte kvar :o så då åkte jag och träffade johanna. Timmar gick, så till slut hamnade vi med mårten, niklas och jonte. Helt okej faktiskt! Kvällen blev tidig, skönt!

Lördag, gjorde inte så mycke på dagen. Mest lungt! Senare på kvällen korkades det upp, det va dags för krogen. Jag mårten och jonte drog oss till mårten och drack lite sen efter några öl blev det krogen. Ganska skönt att bara vara några stycken. Skulle egentligen ha mött upp en annan vän, men han blev för full så han blev hem skjutsad innan klockan slog 12. Då är det en lyckad kväll! Min älskling va på krogen med sina vänner så han höll sig full och glad! Min kväll/morgon slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men tillslut kom jag hem så jag fick sova, typ halv 7 på morgonen... En sak tar jag me mig ifrån lördagen´, "undra hur papegojor sover?! jag ska testa.."

Söndag, idag tog jag det mest lungt. Dagen gick fort. Vaknade vid 1400.

Nu är min helg avklarad! ska kila.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback