In my telephone

Vet inte riktigt vad jag ska komma med denna blogg, skriver inget roligt att läsa (tycker jag iaf). Det får bli lite då och då det kommer en uppdatering.

Idag iaf, så vaknade jag ganska sent. Natten blev lång för mig, råkade somna framför tven och lyckades gå i sömnen och gjorde jonathan orolig för jag hade tydligen gått ut och sen in igen?! Så han går upp, ställer sig vid ytterdörren och frågar vad jag håller på med och där.. Där vaknade jag upp, jag va så rädd. Kände att tårarna va så nära men en bamsekram från jonathan hjälpte.
Det är helt sjukt, jag brukar aldrig göra såhär. Har fått för mig att börja gå och ha mig när jag har druckit. Men nu, nu va jag nykter och gick?! Det är så jag skäms. Ingen aning om vad jag gjorde ute, det är helt svart.
Får hoppas att det va en engångs händelse?!
Nej usch, jag vill verkligen inte tänka på detta..

Ikväll, ja vad händer? Jag vill verkligen hitta på något, men vad?
Igår så va jag hemma hos en vän och där va gänget samlat och spelade sällskaps spel och det va hur mysigt och kul som hellst. Det hoppas jag att vi gör om!
Hörde något om att vi skulle spela igen på söndag, det håller vi tummarna för.

Ska göra mig i ordning, ska åka med jonathan en sväng!


Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback