Miss you Miss Belinda

Nu har det varit lite dåligt med uppdatering på dom senaste dagarna. Jag är inte så sugen på att skriva här! Tyvärr så händer det ingenting nytt här i norrtälje!
Igår gick det inte så bra som jag hade tänkt, jag åkte till sthlm och hade skrivning. Dock så klarade jag inte det :/ Men nästa gång måste jag klara detta!
Igår, så va jag med johanna, mårten och c/o. Det hände inte så mycket precis, men kul var det iaf!
Jag är så grymt sugen på att dricka idag, men jag vet inte vad som händer eller om nån annan vill dricka :p

Nu ska jag kila, återkommer senare!


Bjuder på en bild på mårten :)

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback