Onsdag

Vet inte riktigt om detta är min grej? Jag suger helt ärligt på att blogga.. Usch!
Menmen.. Nya tag, nya försök!
Jag känner att jag är bra ändå på ett sätt, det känns bra iaf!
Känner att jag inte riktigt håller det jag lovar på denna blogg heller, bloggen är inte klar på långa vägar men som sagt jag har haft mycket att göra plus min lust för detta har inte varit på topp!
Kanske ska tabort bloggen?

Jädra pladder på min blogg, nu får det räcka!
Det har inte hänt så mycket sen sist, för ni vet att jag har körkort. För det känns som om jag bor i bilen nu efter jag har körkort. Jag kör hur mycket som hellst, check!
Bilen är nu sönder, skit bil! Men det fixas fort, vi åkte in med den till en verkstad så imorgon eller på fredag är den klar. Då, på fredag. Då ska jag och johanna och sen kanske nån till, beror på om nån vill eller har råd åka på road trip! Det ska bli spännande!
Btw, grattis Gabriel till körkortet igår!

Inom snar framtid kanske det bosätter sig en hund med mig och jonathan, det ska bli så spännande. Hunden är den som jag har på min blogg, Elvis. Känner att han kan bli en bra hund för mig, så nu får vi hålla tummarna!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback