To be next with you

Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Kvällen igår va ett fiasko, den va tråkig.. Jag kunde lika gärna varit hemma med älskling. Menmen, nu vet jag det iaf. Kvällen blev sen, jag dunstade väl hem någongång vid halv 4. Som tur fick jag skjuts, annars hade väl jag kommit hem någongång vid 5?!
Jag fick vakna upp själv, usch så tråkigt :/ jonathan åkte tidigt iväg på ett jobb och självklart märkte inte jag att han drog -.- han är sur på mig nu, jag orkar inte!
Hoppas det går över när han kommer hem, det är en skit sak. Min kära mor vill att jag kommer hem en stund idag, tyvärr vill jag vänta på att jonathan ska komma hem. Vill ju träffa honom, hemgången får vänta några timmar. Det gör inte mig så mycket..
Men vad händer ikväll då? - ingen som vet?!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback