Tjat, tjat, tjat, vem dom gnäller på?!

Här sitter jag nu i väntans tider och klurar ut vad jag ska ha på mig på båten. Det är den svåraste biten.. Stövlar eller inte? Klänning.. Nej det är fult till det osv. Jag hatar att man inte kan välja ett plagg och sen är det bra :p Menmen.. Det ska nog ordna sig ska ni alla se.

I helgen gick det vilt till kan jag lova. I fredags var det en tjejkväll tills vi bestämde oss att dra ut på krogen, då mötte i upp jonathan och challe. Efter massa drinkar och cider mötte jag en kära vän till mig och vi bestämde oss att dra upp till Mobergs, men då kom inte jag där?! Så jag drog tillbaka till alla andra. Kvällen slutade ganska sent.
I lördags mådde jag som jag förtjänade kan man säga, minst sagt! Toan va min bästa vän heeeela dagen. Senare på kvällen drog jag till Gabriel och c/o. Men denna dag fick alkoholen stå på sidan av, jag drack inte en droppe! Min hund va med på kvällen, så hon fick stå för underhållningen på alla.
Grabbarna va såå smarta (läs inte), dom kom på att dom kunde åka på en bäddmadrass ner för trappan. Det va bara de att hälften av gångerna stannade madrassen kvar på samma plats med grabbarna åkte vidare, tur som dom har så slog dom sig inte. Kul var det att kolla!
Nu har jag inte tid, måste packa och pussa på älskling!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback