Alla brudar blir galna.

Tyvärr så orkar jag inte skriva om jämtland, det är så mycket och jag vill inte proppa i er så mycket text.

Det var ett tag sen jag skrev, men jag lever och det är jag glad över. Åkt massor med bil med galningar som ska åka in i alla snövallar och där i vet man inte vad det är i, så hejja mig!
Nu är det inte så långt bort för mig heller innan jag kan sitta själv i diket med bilen, hah.
Från inget annat så jag har ledsnat på min blogg, den är ful! Alla som känner mig vet att jag tröttnar på saker rätt fort, speciellt mobiler ;o justeja! Mobil, om någon är sugen på min mobil sony ericsson c905 så köp den. Den är svart, olåst, så gott som ny och allt jag fick med mobilen ingår.
Nu i helgen har jag mest vart med emma och jonathan, ganska skönt faktiskt. Igår festade vi två till det alltså jag och emma. Jag va så sugen på att dra ut på krogen, men alla här i hålan är så tråkiga så det blev det inte. Alla vill ju åka bil hela tiden, så jag har inge val. Jag är inte den som går efter grupptryck direkt, men ibland blir det bara så. Jag har hittat ett dataspel som jag är fest vid, sims 3 kan dra! Nu är det hästar som gäller för hela slanten. Jonathan vägrar att köpa en häst åt mig, så då får dataspel bli min grej. Inte för att det är samma lika, då köpte jag ett spel som man får ta hand om hästen också, haha. Kalla mig vad ni vill, men jag gillar´t!
Nu vet ni att jag lever, jag uppdaterar ikväll för nu ska jag spela!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback