Den är tydligen jätte otäck

Usch så äcklig jag är, här sitter jag och nästan dör av mina äckliga rapar?! Åt tacos idag och jag har en förmåga att få mina rapar att lukta äckligt. Eller, det kanske är alla som får så?
Jag var ut en sväng med min vän stefan, men som vanligt händer det inget ute.. Åh, jag vill bara komma här ifrån och hitta nya vägar och nya val möjligheter. Om man vill lyckas med något så bor jag helt klart i fel ände av landet, iallafall inom ridning och det är de jag egentligen vill hålla på med!
Nog om det, det var tänkt att jag skulle dra ut en sväng med en annan vän men han skulle dra hem och sova så jag får mysa ner mig i sängen med jonathan och kolla på film och äta massa gott. Så nu säger jag tack och godnatt för mig!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Ska du med på den där kryssningen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback