Detta är ett blogginlägg!

Nu är det 2010 och detta är mitt första inlägg detta år. Jag kom hem i söndags från jämtland och resan va helt super! Jag ville egentligen inte hem, jag verkligen älskar att vara där. Vi drog mot fjället i onsdags, det blev lite strul under resans början men tillslut blev allt bra igen. Vi blev försenade ungefär 4timmar, men vi höll humöret uppe ändå. Nyår, ojojoj det va helt galet. Men nu har jag inte tid med detta, ska kolla film.
Nu vet ni att jag lever, uppdatering från jämtland kommer lite senare i veckan när det har lugnat ner sig.



Bjuder på en bild från nyår!

Peace!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - mamma i februari

söt bild =)

Postat av: puppe

ÄLSKAR DIG! <3

Postat av: frida

hihi tack så mkt :) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback