Draaaaaaa åt helvete!

Tagga, tagga, tagga! Ungefär så tänker jag hela dagarna, jag är såååå stört taggad till kryssningen! Äntligen hittar man på något utanför hålan man bor i. Gänget är helt super också! Detta är något man sent kommer glömma.
Dagen idag har gått hyffsat fort, började skolan men kom dock 10min sent men det va av en bra anledning min käre vän Mårten klarade uppkörningen och klarade det! Så han ville självklart åka lite innan vi parkerade bilen vid skolan och satte oss på lektion. När vi kommer in på lektion då är det FILM?! Hur smutt är inte det så? Det är bara tacka och ta emot sådär direkt på morgonen. Men resten av dagen i skolan bara flög förbi så slutade vi.
Jag åkte med Mårten en sväng, sen blev det att alla skulle till donken, där va vi ett tag sen var det dags att åka. Alla puckon hade köpt granar till bilen och det luktar faaa-an precis när man har öppnat dom, speciellt när dom tar bort all plast :p så jag parkerade mig i en annan bil som inte hade nån gran, smart va?! HAHA
Jag lyckades faktiskt åka av 2 gånger idag, men det var ingen fara, det va lungt. Eller, idag kanske man inte ska säga? Jag åkte av med 2 olika personer och åka av nu då menar jag köra in i en vall så vi satt fast, haha. Jag åkte av 2 gånger på typ 2timmar, lyckat!

Så nu kommer jag precis ifrån middagen, så kudden ropar efter mig. Måste vila

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback