Du läser väldigt snabbt tycker jag. - ja det går fort så inåt helvete!

Sådär ja, nu sitter man i soffan hemma hos mig med datorn i knät. Kvällen har väl inte varit så rolig, jag har typ blivit sjuk -.- menmen, det ska inte stoppa min pluggning till körkortet för nu ska jag lyckas nu när jag är så nära. Ojoj, jag har aldrig känt denna känsla i magen. Jag är så glad, min lycka nu är obeskrivlig. Jag vill inte veta hur glad jag kommer bli när jag kommer ut ur rummet med 52 eller mer rätt efter jag har skrivit. Haha, nu ska jag sluta skriva om detta.

Imorgon blir det nog skolan om jag inte mår sämre.. Känner att jag behöver ligga ner i sängen och bara vila. Men det får vi se hur det blir, min mamma vill typ inte att jag ska va hemma. Jag tycker att jag borde få bestämma själv?! Inte de inte.. Nej nu orkar jag inte sitta här, nu ska jag kila ut till mig med jonathan och kolla på en film.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback