En i laget

Och här sitter jag idag också, rätt så vanligt för mig.. Idag försov jag och jonathan oss med snabbt va vi i skolan och åt lunch och sen va det bara att leta lärare. Träffade äver johanna där, pratade med henne en stund och sen åkte jag och jonathan hem till honom. Efter ett tag ledsnade vi på att vara inne, så vi drog ut och träffade ett par vänner väl där lämnade jonathan mig för att åka och simma så jag hoppade in i deras bil så åkte vi iväg.
Vi kom inte så långt så började bilen visa att det var soppatorsk, så det var bara att hoppas på det bästa att vi kom till en mack!? Och det gjorde vi! Haha, när vi kom dit så upptäckte vi att ingen av oss hade pengar. Det här kommer inte sluta bra tänkte vi, och tog oss lite längre bort till en parkering och började leta i genom bilen på mynt. Han som körde hittade i sin stol typ 60kronor, han sprang och växlade ala pengar till sedlar och sen kunde vi tanka!
Jonathan ringde och sa att han var klar, så då åkte vi och lämnade av 2st och följde efter Andrej så han kom till en pendlarparkering och sen tog han bussen hem. Ganska surt -.- men jaja haha...
Nu börjar det dra ihop sig mot kryssningen, fick även veta att det är nästan fullbokat den dagen vi ska åka så hoppas att vi kommer me..
Nejnej, nu ska jag plugga lite.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback