Ett gott skratt förlänger livet

Så har det redan blivit kväll och jag är dödstrött. I helgen blev det lite annorlunda sov tider och min kropp va inte riktigt med på detta, så nu kommer man vara trött i ett par dagar och sen är allt bra igen! Idag va jag en sväng till skolan och sen har jag bara varit hos jonathan. Men jag har pluggat här hos honom på körkortet och senare idag ska jag hem till en vän och hämta en körkortsbok och lus läsa den. Jag tycker det låter väldigt bra när jag skriver det men sen vet jag inte hur mycket jag kommer göra ikväll av detta jag har skrivit :p
Nu planeras det för fulla muggar av en kryssning med galaxy, vi är redan 12 st glada personer som ska åka och kul kommer vi att ha! Jag är väl den enda tjejen, men det gör inget haha..
Nu börjar allt dra ihop sig känner jag, skolan och körkortet, men åh så skönt det kommer bli när jag väl klarar det.. BÅDA TVÅ SÅKLART!

Jag sitter fortfarande och skrattar åt mig och jonathan;
Jag ställer mig under ett par julgrans kulor i ett dörr hål och intar en puss ställning och då utbrister jonathan
i en ganska bestämd ton;

jonathan - det där är ingen tistel
sofie - jag typ dör av skratt... Nej jag vet väl själv att det inte är en tistel, det heter ju mistel pucko?!
jonathan - Hö hö hö..

Ett gott skratt förlänger livet, eller hur är det man säger?

Usch, så trött jag är nu ska jag slänga mig i soffan..

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lollo

När ska ni åka kryssning? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback