Fredag....

Men vad händer idag?

Jonathan ställde klockan på 7 imorse och väckte mig så drog han ut och flyttade på bilen så hans mamma kom ut. Han kom in igen och la sig i sängen, jag va vaken när han kom in. Jag smsade med min mamma, men jag skulle bara ligga en stund till. Haha, det skulle jag inte ha gjort.
För jag vaknade av att min mobil slog en hård dunst i golvet och jonathan vaknar i typ panik eller nått. Men då var klockan rätt så mycket mer än 08.40 som jag skulle vara hos tandläkaren, shit!
Jag somnade om efter jonathan sa det, vaknade mycket senare av att han skulle dra ut med hundarna. Så min dag blev helt förstörd pga att jag försov mig.
Mamma har bokat om min skrivning till närmare, helt okej faktiskt! Så nu ska jag bara plugga hur mycket som hellst, jag ska klara detta! Den här gången ska kortet bli mitt, utan tvekan!
Ikväll, vad händer? Jag är sugen på att hitta på något, men vad? I den här hålan händer det ingenting men det är som vanligt. Dag ut och dag in...
Dags för att göra något!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback