Håller tummarna, hejja mig!

Jag känner mig så duktig, ååh grattis till mig! Haha, ja alla som känner mig vet att jag inte gillar att plugga, men idag då har jag faktiskt suttit och pluggat med min mamma på internet på frågor som gäller körkortet. Usch, det är så jobbigt men vad gör man inte för att få körkort. Nu är det så nääääära så nu får jag inte dra mig tillbaka! Jag känner mig så duktig när jag hoppar in i bilen och ska övningsköra med mamma och jag behöver inte lyssna på henne, för nu behöver jag inte ta några mer körlektioner. Hon tänkte lära mig en sak till min uppkörning men sen kom hon på sig själv att jag har redan klarat den. HAHA, det är nog mammas 40års kris som börjar komma ;) Menmen, nu sitter jag hemma hos älsklingen och väntar på att herr jansson ska komma och hämta mig så jag kan vara med honom. Älskling lämnar jag hemma idag, han ville kolla på film och jag ville hitta på något nu när jag har varit så duktig på att plugga, haha. Ny tid är faktiskt bokad till skrivningen, men nu tänker inte jag säga till någon, det är bara mamma och jonathan som vet om!
Jag vet inte varför, men jag är fortfarande nervös efter i tisdags?! Jag har aldrig haft hand svett, men efter körningen har det kommit, usch jag är nervös hela tiden känns det som. Det går nog över när jag väl har körkort! Hoppas iaf. Men nu ska jag kila.


Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback