He´s a pirate

Härligt! Så nu är det söndag igen... Veckorna bara går och går, man hinner inte med i svängarna.
Igår föjlde jag med vännerna ut på isen och såg på när dom åkte, men rädd som jag är gick jag inte långt ut alls på isen. Jag stog gärna på bryggan eller på land och kollade på. Isen va inte så speciellt tjock men enligt dom som körde behövde man inte vara rädd, men det va lika bra att vara det! hahahaha.. Som vanligt med mina vänner så kan man aldrig lita på deras bilar och nej! Igår var det likadant, men vi kom hem till slut.
Senare på kvällen drog jag hem till en kompis och festade loss, riktigt roligt faktiskt! Mot natten drog jag där ifrån och åkte lite bil och drack ännu mer och sen vart det sängen.
Egentligen skulle det blivit täby centrum idag för mig och jonathan, men han är sjuk så tyvärr en annan dag kanske. Nu ska jag och han åka och handla godis och hyra film kanske och sen åka hem till mig.

Inte så roligt inlägg, men det är alltid något :)

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Var du där i Gryta eller Nysättra där Niklas var? Fattar inte hur dom vågar åka på isen :O idiotiskt tycker jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback