I never leave you

Det blev verkligen inte alls som jag hade tänkt mig idag. Vaknade sent, så stressigt blev det att fixa mig så var det bara åka iväg till stockholm. Där blev det inte bättre, jag kuggade igen på skrivningen. Men det är bara på det igen bara! Så imorgon ska jag boka igen, hoppas på att körskolan tillåter att jag vill boka i slutet av denna vecka eller början på nästa. Menmen, slut på mitt tjat om körkortet..
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, mest rutiner dock som jag hatar. Jag vill leva i nuet och vara impulsiv, men tyvärr går inte det så bra när man har en pojkvän som vill ha ordning och reda, haha. Men jag älskar honom ändå!
Jag har kommit in i en period (jag hoppas den stannar) där jag vill ha en häst, jag vill leva det liv jag hade förut. Där hästarna va mitt allt, jag va bara hos dom. Jag verkligen älskar det. Kanske jag måste vinna på triss för att uppfylla min dröm?! Min pojkvän kanske är så snäll så han överraskar mig, så en dag står det en häst i något stall jag brukar vara i. Eller?! Nej det få vara en dröm fortfarande, för jag vet att det inte kommer hända tyvärr.
I helgen fyller min älskade mamma 40, så här hemma lär det sitta drinkar i taket efter helgen. Hade tänkt bjuda hem några också, så vi kan allt hjälpa till mamma med det, hah.
Men nu kommer älskling tillbaka snart, så jag ska spela lite innan han kommer.

Bjuder på några bilder från jämtland!








Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback