Inte så mycket att säga

ungefär så känner jag just nu.. Jag sitter här halvt död, är så trött. Inte pga av att jag är uppe sent, jag är sjuk. Jag känner det i hela kroppen, men så dum som jag är orkar jag inte lägga mig ner och vila.
Idag vaknade jag upp av att jonathan skulle dra in till sig, så han drog med mig också. Jag ville egentligen inte dra upp ur sängen, men vad gör man inte för sin lilla älskling ;)?
Vi drog och käkade nästan direkt, det blev gyros. Där satt min mamma och kenta också, så dom höll oss sällskap. Så nu sitter jag här och försöker att tiden ska gå fort och jonathan går runt här som en dåre och städar. Ska även till min mormor och morfar ikväll, min morfar fyller år. GRATTIS!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback