Kom igen bah!

Jahapp, så är det måndag idag igen.. Hur snabbt går veckorna egentligen?! Jag hänger iaf inte med i svängarna! Det gick rätt bra i skolan idag, började med en ny kurs religionkunskap A. Läraren blev galen, men det brukar hon bli så det är lungt, haha! Vi lutade till och med läraren så att vi fick sluta tidigare, huuuua!
Men nu sitter jag hos jonathan och bara sitter. Jag önskar att det fanns något att göra, jag är uttråkad men det är lungt! Ska försöka övertala jonathan att vi ska åka till täby imorgon efter skolan ;) så håll tummarna!
Förövrigt är det lungt på min sida.. Eller?! Nej, nu börjar det närma sig kryssnings dags. Vi ska boka ikväll, så nu är det bara att tagga till tills nästa tisdag, alltså den 2 feb.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback