Körningen klar, check!

Tralalalala, jag är glad! Det är så att jag, kära sofie peterson har klarat uppkörningen idag. Tror inte att det är sant, men nu är det bara skrivningen kvar och det är bara så att jag ska klara den!
Vaknade hemma idag, har inte sovit så mycket i natt är typ sjuk.. Jonathan stack mycket tidigare än mig, så han ringde och väckte mig, 10min innan väckarklockan skulle ringa -.-, då var det bara upp och hoppa. Jonathan kom och hämtade mig så bar det in till körskolan där jag skulle ha en lektion innan jag skulle köra upp. Usch, så nervös jag va! Har aldrig svettats så på mina händer, det nästan rann.. Men jag klarade det iaf det är de viktigaste. Som tur va va att jag fick typ köra samma runda som jag gjorde innan precis. JAG ÄR NÖJD!
Ikväll ska jag spendera min kväll med älskling och vännerna tror jag. Det beror på hur jag känner mig, vill träffa johanna :/ men hon är typ sjuk hon med. Jaja, nu ska jag störa älskling.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback