Med kärleksfull frukjuice

Usch, jag känner mig helt dåsig. Kan nog sova flera dygn om jag själv fick välja.. Bara jag inte håller på att bli sjuk, då blir jag galen :/.
Ikväll har det inte gått många knop här inte, min plats har varit här och i sängen. Jag somnade till en sväng och sen när jonathan och michael skulle ut och jobba eller nått vaknade jag till och satte mig här.. Det va rätt skönt att sova men faaa-an så seg man blir efter om man inte gör något.
Min kväll lääär ju fortsätta i den här farten för inget lär ju hända för min del så sängen kanske får bli min vän snart, haha. Jag måste gå och lägga mig i tid nu och inte försova mig imorgn ska till tandläkaren, buuuhu?! Usch, jag hatar tandläkare eller... Allt som har med sprutor och göra.. ÄCKLIGT!
Nu ska jag spela lite sims!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback