Oh shit!

Idag när jag stog vid banken och skulle ta ut pengar kom det fram en ganska skum kille, han kan han vart i 25-30års åldern. Han frågade om jag hade 20kronor som han kunde få till bussen, jag svarade snabbt nej. När han frågade mig kollade han upp och ner på mig ganska fort och då kände jag att jag skulle bli rånad, för han såg att jag plockade ut pengar. Mitt hjärta började slå jätte fort och han såg ganska sur ut. Det va precis som det man har hört om på tven, att någon kommer fram till en när man står vid bankomaten.
Nej men usch, jag va så rädd!
Precis efter jag tagit ut pengarna så vände jag mig om snabbt och kollade runt så han inte hade med sig några kompisar och sen gick jag till bilen. Vägen till bilen kändes så lång, kände mig iaktagen..



Fy jag är så hungrig!? Jonathan drog alldeles nyss och skulle köra sin pappa. Så jag hoppas maten är klar när dom kommer tillbaka, jag avlider snart. Inte riktigt ordagrant, men nästan. Nu ringde jonathan, han är påväg hem igen, jippie!
Ikväll får det bli att plugga och sen kanske träffa vännerna, men jag vet inte vad jonathan vill.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback