Over and out

Här skriver jag mitt i natten typ, haha. Men jag kan inte sova, jag är dum för jag måste verkligen sova om jag ska bli frisk någongång. Skulle egentligen ut en stund med vännerna, men som vanligt blir det inte som jag vill. Så här sitter jag, ganska tråkigt har jag dessutom. Jontahan sitter och kollar på film, han har kommit in i nått slags harry potter maraton. Man kanske ska gå och slänga huvudet på kudden?
Jonathan håller på att vela fram och tillbaka om att köpa ny bil, men då vill jag självklart ha hans bil eller han har mer eller mindre överlåtit hans bil till mig när han ska köpa ny. Men nu har han kommit på sig själv att det går inte ihop i ekonomin så nu sitter han och säger att han ska sälja hans nuvarande bil :o jag blir galen på honom när han håller på såhär. Jag är ju kär i hans bil.. Jag får väl sitta på internet och kolla på lite bilar som jag kan köpa, fast jag har en bil men den hatar jag.. Har erbjudit honom min bil så kan jag få hans, men det gick inte. Jag har hittat en bil på blocket, men jonathan blir galen och arg på mig om jag skulle köpa den för den vill han ha.. Men nu får han ta och ge sig?! Haha, jag älskar att reta honom.. Men nu tänkte jag kila vidare!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback