du var min vapendragare

Den där jädrans låten, jag gråter fortfarande. Tårarna bara flödar fram. Allt bara är skit!
Vet inte när allt ska ta slut. Jag vet inte när eller hur jag ska få fram allt jag vill säga. Du är så lurad!
Att du kan gå på detta tricks. Jag ser allt som går snett men du bara kör på endå.
Ganska roligt faktiskt. För här är det verkligen kärleken är blind. Att ingen vågar sätta stopp? Jag vågar men jag kan inte. Det tar emot, det är som en stor vägg som kommer upp när jag närmar mig.

Känner att min blogg börjar bli såå tråkig. Kanske ska ta bort den och börja på på nytt? Men då tänker jag såhär, alla bilder jag har på denna blogg? Allt sånt har jag inte kvar med tanke på att jag och jonte inte är tillsammans. Det är väl det enda som tar emot när jag tänker att jag ska byta blogg namn.
Haha, det är mycket just nu i mitt huvud. Jag ska tattuera mig. Men vad? Fast jag har två-tre styckena som jag vill göra. Men jag vill börja med något litet så jag vet hur det känns typ. TÖNT, ja jag vet hahaha.
Kanske ska kolla om jag kan göra en nu i helgen. Men får se.
Nu måste jag klä på mig. Väntar på mamma, ska åka in till norrtälje.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback