te amo!

och så är det jag som är sååååååååååå bra på att blogga - nej skulle inte tro det!
men ni får ursäkta mig, för jag har inte bara en sak i huvudet just nu. det är minst 100!
imorgon kommer det bli såå skönt, slipper alla tankar och funderingar. minst sagt, all denna jävla planering.

jag kommer ihåg när jag och mamma började prata om studentfix - i januari tror jag att det va. då tyckte jag att det va långt borta. men nu, nu är det imorgon! Imorgon står jag där på flaken med min klänning och sjunger "för vi har tagit studenten" det ska bli ett ögonblick jag sent kommer glömma.
kvällen ska bli lika som dagen, oförglömlig.

jag saknar dig, hur mycket som hellst!


idag har jag så mycket att stå i så jag knappt vet själv vart jag ska börja. menmen, det är bara att ta tag någonstans och börja! btw, igår färgade jag håret. så får se vad folket tycker!


- fan vad jag saknar att rida. hästar överhuvud taget!

peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback