Im a party

Gårdagen blev lika crazy som student dagen. Men idag har jag inte lika ont i kroppen som igår när jag vaknade.
Drog på mig studentkläderna igår likaså och sen var det bara dra gång igen.
Det va asaaaaaa roligt. Fan nu kommer det till det tråkiga, jobba.. Inte för att jag har något jobb, men jag måste söka.

Lite uppdatering på Elvis. Han bor nu hos jonathan, men snart ska han flytta någonannan stans. Ví har inte hittat ett hem till honom. Men jonathan är såå envis och vill inte ha min hjälp.
Det är ganska jobbigt för mig. Jag älskar fortfarande jonathan, men vissa fattar inte det.
Så jag håller på att sprängas! Menmen, det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta utan honom.

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Usch, jag är för seg för att hitta på något.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback