Vad gör vi? Nu kör vi!

skönt! nu är midsommar firandet över. Min helg har varit super! Visst, det kunde ha blivit bättre. Men det är synd att klaga. Idag mår man som man förtjänar också. Tur att jag inte ska någonstans idag.
Heeeela världen gungar fram och tillbaka just nu, känns inte så bra faktiskt. Jag gav faktiskt upp ganska tidigt igår - jag blev åksjuk plus att det enda jag hade stoppat i min mage va en halv billys panpizza precis innan jag skulle gå ut till bussen!
Man kan säga att det lilla jag hade i magen kom upp ganska fort. Menmen..

Snart kommer mamma och famljen hem, hoppas hon hade tänkt äta något för jag är asaaa hungrig (:
Nej usch, nu måste jag gå på toa!
Vi hörs folket.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ärtan

ät kvinna ;p<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback