Det är fixat och klart.

Ännu en dag av klarad. Har inte gjort så mycket idag. Mest gått runt och irritera mig på hur allt klias och svider. Men idag ringde jag och kollade upp det, så imorgon blir det att boka en tid hos en läkare så jag får pencilin eller något liknande utskrivet så jag blir av med skiten!
Har även fått flera nu, det är inte det minsta roligt!

Ikväll har jag och min vän daniel smidit planer på min bil, oj oj vad den ska bli fin tills i sommar. Det är helt sjukt!
Inte för att det är mycket som ska göras om eller sättas på, men det kommer bli skillnad. Det gillar jag.
Problemet med att Elvis inte äter, det är fixat. Han äter som en gris just nu, tror 2 matskålar har gått åt. Kanske för mycket för honom, inte vet jag? Men han är värd det iaf.
Vet inte om han har en dålig dag just idag. Han verkar lite nere och trötter. Det kan iofs ha med att göra att vi ställde fram en timme natten till i söndags.
Lika som vi människor, vi känner också av det. Jag är hur trött som hellt hela dagarna.

Åååååh, vad jag vill bli fri från allt vad det heter och vara sjuk! Jag är så trött på det. Skolan halkar efter en hel del. Det är inte bra!

Måste kika vidare nu innan det blir sängen!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback