Ett plus ett blir tre

Jag är såååå dålig på detta! Kanske ska tabort den helt och hållet?!
Idag är jag hemma, har så frultansvärt ont i huvudet..
Jonathan är också hemma, han är sjuk. Fått utslag över hela kroppen, inte kul! Jag som har lyckats klara mig ifrån vinterkräksjukan 2år i rad nu, hoppas på att klara mig ifrån detta.
Hunden ligger också i soffan som jonathan gör. Grabben gör som den andra grabben gör!
Det går helt sjukt bra med honom, han har blivit som en familjemedlem för mig och jonathan. Vad vi en ska göra så följer han med eller så funkar det att lämna honom hemma sålänge.

Sen sist jag skrev har det inte hänt så mycket. Jag va inne i sthlm med gabriel och snurrade med bilen i lördags. Jonathan och hans vänner va inne i sthlm och drack. Ganska kul faktiskt och se hur mycket folk det är ute dygnet runt inne i stor staden.
Det är inte lätt att hitta mitt i centrum med bil, haha!

Idag firar jag och jonathan 2år?! Det är helt sjukt vad fort det har gått. Jag älskar honom inte mindre för det, till och med mera än vad jag gjorde i början.
Det ska nog inte firas idag som det lät som på jonathan.

Nu tänkte jag svida om och sen ta med mig hunden ut på en härlig promenad.



Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

grattis på er turturduvor :P heller hur de nu stavas haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback