Gnatt

Under kvällen har jag lyckats inte göra ett skit.. En repa hem till min fader och varit med johanna är ungefär det! Ligger just nu i sängen och kan inte sova, mindre kul är det när man ser och hör hur gott jonathan sover. Åh, jag vill också sova! Men tyvärr är jag inte så trött så ögonen vill blunda, dom kanske har gjort sig osams med john blund? Imorgon blir det en sväng till skolan, kanske hinner med en sväng till en vän som jobbar precis vid skolan. Han tyckte det, så det är bara att göra det då! Hoppas det blir fint och skönt väder ute imorgon, ska gå till skolan och sen kanske drar ut på en promenad? Nej usch, nu försöka ge sig på att sova. Godnatt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback