He eat my heart

Nu är jag hemkommen till jonathan, som snart ska bli mitt hem också om vi tar hunden ;) åh, det ska bli så trevligt! Då blir det min egna lilla familj!
Jag och johanna gick en promenad i detta väder, det behövdes kan jag säga. Det va hur mysigt som hellst, allt släppte efter i helgen. Min terapi kan man säga. Allt man har vart med om dom senaste dagarna bara försvann, jag känner mig som en ny människa. Det är helt sjukt hur bra väder kan hjälpa såhär mycket.
Fick även lite bilder, dom kommer lite längre ner i inlägget. Jag är bra sugen på att ta en promenad lite senare också, men då ska det vara med jonathan och hans hundar.
Det var lite jobbigt att gå när det va så mycket snö, så jag och johanna beslöt oss att sätta oss ner på en parkbänk och mös i solen.
Vi snackade om allt mellan himmel och jord, men mest om studenten. Åh, vad jag längtar! Jag har så mycket planer som jag vill göra efter skolan, vill bara ut och resa. Men nu måste både jag och jonathan tänka om i banorna om vi ska ta Elvis. Men det gör jag så gärna så, för han ska bli våran!
Jag har hunnit dammsuga och bädda sängen också. Vaknade sent, så jag tycker jag har lyckats bra idag! Ikväll ska jag hem till mig och sova, får se om jonathan vill följa med eller om han hade tänkt sova solo.


- nu är det fint ute, men håller det sig såhär? Vill inte att det ska komma mer snö eller kallare..


- rödtotten johanna fick vara med på kort.


- jag verkligen älskar detta väder. men när kommer våren?


- så fint!


Inte den bästa kvalitén på bilderna kanske, men det duger!
Nu ska jag bara invänta jonathan så ska vi laga middag, tacos.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback