Hjärtat bulltar och pulsen slår

Åhhå! Nu är det sånt där glapp emellan inläggen. Menmen..
Skolan idag va inte alls populär i mina ögon. Jag kom dit, strax efter vi hade börjat. Ingen där, det va helt dött på folk! Stötte på en av klasskompisarna, han va där BARA för sina tidkort. Tydligen så behövde man inte vara i skolan, man kan jobba hemma med den här grejjen vi gör nu. Haha, det va as skönt ju!
Jag vet inte varför, men jag är irriterad! Men på vad det vet jag inte. Det kliar i kroppen, det kommer snart. Men det som kommer, det vet jag inte vad det är, kanske ett raseriutbrott?
Imorgon tror jag att jag ska sova ut och bara va. Ta dagen som den kommer och plugga lite.

Nu ska jag gosa med Elvis och invänta jonathan.



Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

ska du vara hemma hela dagen imorgon? för jag tänkte försöka mig på att gå till skolan ett tag på dagen om du kanske ville följa med? :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback