It feels so good

Jag är helt slut, natten till söndag blev det inte många timmars sömn pga av många skäl. Jag är inte speciellt utvilad nu, känner mig d ö d. Det blir inte bättre av att man sover mer än tidigare natt, det blir bara värre då.
Igår åkte jag hem till min fader och lämnade den älskade hunden, snacka om att det va tyst och lungt här igår när vi skulle sova. Det va nästan så att man var tvungen att gå upp och kolla om han  gjorde något dumt, när man väl va uppe så kom man på sig själv, han är inte här!
Ikväll blir det ett snack med jonathan, hans mamma och lite så om vi ska ta över honom ifrån min pappa. Jag vill självklart det, men det beror helt på vad alla andra säger.
Nu hade jag tänkt kolla på en film och invänta att johanna skriver att hon är klar, hade tänkt lura ut henne på en promenad (;

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback