Jungledrink

Åter här igen! Johanna ligger i soffan under täcket och försöker kolla på tv så kommer elvis och vill pussa på henne. Inte riktigt väl uttänkt elvis, hahahha.
Hon blir nog kvar här över natten. Skönt, för då har jag sällskap på morgonen då jag hatar att vakna upp själv.
Ikväll har jag inte gjort så mycket, det blev inte alls en spelkväll. Folket var för bakis! Så jag låg i soffan och kollade på tv så ville jonathan att vi skulle åka och handla lite, efter det drog jag och träffade johanna, så blev hon kvar i bilen så åkte jag hem till jonathan. Hon följde med så gärna.
Vi inhandlade en leksak till elvis, men den va inte så populär. Han va mest rädd för den, hahha!

Nu känner jag att jag måste vila ögonen. En ny skolvecka imorgon!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback