Mer än bara ord

Here we go again!
Det är redan onsdag idag, vilket innebär att snart är det helg. Efter helgen är det skola igen, åhnej vad tråkigt!
Dagen idag vaknade jag sent, såg att älsklingen låg brevid mig. Vilket är ovanligt med tanke på att han jobbar om dagarna, men han fick äran och vara ledig pga av olika skäl.
Vi bestämde oss att ta bilen och sticka iväg och äta, det blev gyros. Det är så gott, kan nästan ta och äta det dag ut och dag in! Dagens utflykt drog till Arninge med vännera, jonathan drog och gymmade ist :/
I Arninge skulle det prov köras bilar, inte det minsta lockande i detta väder! Sagt och gjort, vi åkte till två bilfirmor. Den första va ett fjasko, trodde det va ett skämt först. Ingen bra service, kollen på hur bilarnas skick var sådär. Det tog oss säkert 20-30min att få ens sätta oss i bilen. Folk gick ut och in för att fylla på luft i däcken, som för övrigt var punktering på två däck.
Bilen var hur äcklig som hellst, helt slut!
Så vi åkte tillbaka och sa tack och hej! Sen åkte vi vidare till en annan bilfirma, där var servicen helt klart bättre.
Killarna fastnade för en bil, den var tyvärr inte till salu. Men vi fick testa den ändå! Den bilen var hur mycket skönare och bättre. Lite dyrare men nyare.
På sista stället tog det inte lika lång tid, vi fick även med oss en tändare och en ur usel cd-skiva med oss hem.
Sen bar det hemåt igen till Norrtälje. Så nu sitter jag här!
Bilresan dit och hem var en resa för sig själv, haha.

Nu måste jag ha något att äta.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback