Mixa din egna tuggummipåse

Jag lyckas hela tiden glömma bort denna blogg. Det är inte det första jag tänker på direkt!
Fantasin är inte på topp nu när jag och jonathan är hemma själva. Det fick bli kinamat idag till middag.
Bilturen till danderyd gick fort, fortare än vad jag själv hade räknat med. Jonathan till sällskap var väl inte det bästa, han sov nästan hela vägen dit och hem..
Under hela dagen har jag inte gjort så mycket, mest legat framför tven och dött! En sväng till Gubb, men jag är så fruktansvärt rädd att smitta någon. Det är inte kul att ha äckliga svinkoppor!

Imorgon blir det INTE skolan för mig. Kommer smitta ner halva om inte hela skolan om jag drar dit.
Hade tänkt sova ut.. Fick tyvärr inte det imorse. Blev väckt av en busig hund som promt skulle ligga i sängen och DÖDA en pantflaska, hahaha. Han är för söt han!
Hoppas på fin fint väder imorgon, känner för att ta en lååååååång promenad med mr damp och kanske får med mig jonathan på köpet?! Hoppas kan man iaf...

Nu blir det soffan och sen sängen.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback