My fingerprint its out

Det är inte en härlig dag iaf, men det är så skönt att bränna pengar!
Lång dag på stan blev det. Fick äntligen träffa johanna, som jag har saknat henne.
Dock blev det inget till mig idag, men jag är nöjd ändå :)

Jag är sååå nöjd med sängen vi köpte till Elvis, han verkar också nöjd. Han ligger i den just nu, bryr sig inte ett dugg om vad som händer utanför. Han som brukar skälla och springa upp när han hör något.
Juste! Jag passade på att köpa avmaskningsmedel och örontvätt till honom. Nyss avmaskade jag honom, det gick inte sådär bra som jag hade hoppats på. Halva tabletten fick han i sig, sen fick jag tvinga i honom den andra. Lite smulor blev det över. Ska väl testa igen senare på året.
Så nu får man hoppas att han drar iväg i vikt och blir en fin eller jag menar finare kille :)



Nya leksaker har han också fått. Han är inte så speciellt exalterad för dom, han piper mest när han nuddar dom. Därför köpte jag flera stycken, så han lär sig ;)

Nu ska jag kolla vidare här på internet, återkommer nog senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback