om jag hade valt själv så hade jag knappast valt denna väg

Det blev en väldigt lååååång natt för mig. Har ännu inte sovit något.. Åååh!!
Det känns väldigt onödigt om jag får säga det själv att hoppa ner i säng nu när jag ska hoppa in i bilen och mitt mål är stockholm, värta hamnen. Ska hämta upp min mamma, hon har varit på konferans med jobbet. Kan tänka mig att det va en och en annan fylla på resans gång, haaahhahhaha.

Pengarna rullade in ikväll. Det var helt okej! Jag har kört på gratis bensin heeela kvällen. Ska även fortsätta med det imorgon också, det räcker och blir över ungefär.
Kom hem till en väldigt besviken och trött hund. Orkade knappt öppna ögonen när jag kom, men skällde det gjorde han! Även nu ligger han i sov läge och snarkar så gulligt.
Har tänkt och slita upp honom snart när min underbara älskling ska kliva upp och åka och jobba så jag och Elvis kan ta en promenad.

Måste hålla mig sysselsatt med någonting nu innan jag ska åka. För somna det vill jag inte, då vaknar jag INTE i rätt tid.. Sova hade jag planerat att göra efter jag har kört min mamma.
Så, ikväll tror jag INTE jag ska dricka.. Men det kan ändra sig ganska fort. Låt mig få sova ett tag och få i mig en bit mat sen är jag igång igen haha.

Ska försöka väcka jonathan, måste pussa på honom.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback