Party all the day

Egentligen vet jag inte alls vad jag ska skriva. Har varken gjort något eller drömt något kul!
Men jag försöker mitt bästa att komma på något att skriva om, haha.
 
Hunden ligger och sover som en stock. Jag har verkligen försökt med allt! Det går verkligen inte att väcka honom :p
Hade tänkt att dra i örontvätt i hans öron innan jag går ut med honom. Hundarna ska nämligen skaka ur medlet själva, det kanske inte är så fräscht att ha örontvätt i hela huset.
Nu får man hålla tummarna att avmaskningsmedlet tog på honom. Det verkar som det iaf!

Men vad händer ikväll då? Ingenting roligt som vanligt skulle jag tro. Antingen super folk eller så ligger dom bara hemma!
Imorgon kanske det blir ålandsbåten. Det beror helt och hållet på om vi får hundvakt. Om vi inte får det, så blir jag inte förvånad om det får bli BARA jag som måste strunta i att dricka. För min älskade pojkvän kommer ALDRIG ge med sig. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Nu ska jag väcka hunden.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback