She look at you

Jag lyckades somna efter ett tag! Blev väckt av att jonathan skulle åka till jobbet, vet inte riktigt vad klockan va, men den va inte mycket iaf. Vaknade efter ett tag, gick upp och tog på mig kläder. Så nu sitter jag här. Väntar på att johanna ska skriva, så ska vi ta en efter längtad promenad ;)
Om jag har inte skrivit det, så har jag ÄNTLIGEN beställt min studentmössa! Bättre sent än aldrig.
Btw, igår när jag och jonathan åt middag med hans mamma så började vi prata om Elvis. Det är okej om vi tar honom, åh jag blev jätte glad!
Men nu är det bara ett problem till, min mamma. Det löser sig, hoppas jag iaf!
Jag ska ha den hunden, det är bara så.
Nej nu måste jag ta något att äta!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback