Som jag hade dig förut

Som jag alltid lyckas skriva här, nu har jag inget för mig, så slänger ut ett inlägg! Det stämmer faktiskt.
Dagens låt som dunkas ut ur högtalarna är Free Fallin - John Mayer, den är sjukt bra!
Jag har även försökt och få i mig en naturdiet shake, choklad. Men jag kan inte påstå att det gick så bra, jag blickar tillbaka till den förra jag drack, vällingsmaken var hemsk. Men denna, den är mycket bättre! Smakar nästan som pucko, väldigt gott!
Jag är väldigt sugen på att ändra bloggen, men jag vet bara inte hur.. Har ni några förslag?
Det är ett bra sätt att fördriva tiden med nu när man ser ut och ser all denna snö?! Åh, jag är så less..
Annars brukar jag vilja ha lite snö och kyla, men inte såhär mycket. Lite lagom och inte såhär länge, fy!

Jag blir bara så deprimerad när jag tänker på snön, så nu ska jag kila vidare! Invänta jonathan och sen äta middag.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej, Jag tycker du har en jätte läcker bakgrundsbild! De du hittade hos mig kan vara lite svåra att få över hela bakgrunden om man inte kan ställa in det. Mitt tips är att du går in på olika design bloggar, "typ designa din blogg". Där kan du hitta alla möjliga olika tips. Jag har några av de som länkar på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback